V korak z mladimi.

Oznanjati Kristusa danes: naselitev družbenih omrežij

Pred nedeljo sredstev družbenega obveščanja predstavljamo nekaj misli o salezijanski pozornosti pri delu z družbenimi omrežji, ki jih je v knjižici za salezijanski misijonski dan 2022 »Oznanjati Kristusa danes« zapisal salezijanec brat Angelo Mereghetti.

Apostolska prednost

Komunikacija je prvenstvena naloga salezijanskega poslanstva: posvetiti ji je treba čas in ljudi. Danes je vse bolj potrebno ustvarjati ekipe, ki sledijo celostnemu vidiku komunikacije, saj zahteva komunikacija na družbenih omrežjih takojšen in stalen odnos.

 

Šola za množice

Don Bosko nas uči, da imajo komunikacijska orodja moč doseči različne ljudi na popolnoma različnih mestih in kontekstih. Na to moramo biti še danes pozorni v naših razmišljanjih. Če želimo to doseči, si moramo jasno zastaviti vsaj dve merili, preden želimo deliti katero koli vsebino: ciljno skupino ljudi, ki jih želimo doseči, in posledično najprimernejše mesto za to. Skozi to razločevanje lahko jasno vidimo, da niso vsa družbena omrežja enaka, zato je treba vsako od njih uporabljati z zvito modrostjo in povezano z drugimi dejavniki.

 

Ustvarjanje kulture

Prvi namen komunikacije je ustvarjanje kulture. Mladi danes svojo osebnost gradijo na družbenih omrežjih: pomislimo samo, da se preko njih informirajo, pogosto postanejo »sledilci« osebnosti, od katerih črpajo odgovore na svoja vprašanja. Vse to se dogaja, ker so v obdobju iskanja, kot so bili vedno. Le da so danes zamenjali kraj, kjer iščejo odgovore. Svetu mladih je mogoče govoriti o Bogu preko tega, kar imajo mladi radi. Če ne bomo ponudili odgovorov na vprašanja mladih, bodo to storili drugi. Vendar nam to ne bo dalo spokojnosti, da bi jih videli »srečne tukaj in v večnosti«.

 

Osebni zgledi

To je ena od točk, kjer je v igri velik del naše verodostojnosti in dejavnega pričevanja. Za dobro pastoralno oskrbo na družbenih omrežjih niso potrebne velike tehnične veščine ali kdo ve kako velika sredstva, so pa potrebni ljudje, ki bodo vstopili v to digitalno resničnost in tam znali deliti svoje občutke in izkušnje.

Morda vas zanima tudi