Inšpektorialni delegati za družbeno obveščanje salezijanske pokrajine srednja in severna Evropa smo se srečali 6. julija preko spletnega orodja Zoom. Načrtovali smo dejavnosti na ravni pokrajine ter iskali rešitve za izzive v poslanstvu komunikacij. Delegati iz Francije in južne Belgije, severne Belgije, Velike Britanije, Malte, Nemčije, Irske, Slovenije, Slovaške in Poljske so se zbrali ob vrhovnem svetovalcu za družbeno obveščanje Gildásiu Mendesu in pokrajinskem svetovalcu Romanu Jachimowiczu, sodelovala pa sta tudi člana dikasterija za družbeno obveščanje Ricardo Campoli in Harris Pakkam.
V prvem delu smo se poslovili od pokrajinskega koordinatorja Boba Gardnerja, delegata iz Velike Britanije ter spoznali novega koordinatorja Mariusza Jawnya, delegata iz Wroclawa. Gildasio Mendes se je obema zahvalil, prvemu za dolga leta vodenja, drugemu za pripravljenost na nove izzive. Prav tako se je zahvalil vsem delegatom za njihovo delo in povezovanje. Roman Jachimowicz se je pridružil zahvali pri široki uporabi družbenih platform v službi salezijanskega poslanstva.
V drugem delu pa smo se soočili s skupnimi programi, ki bodo potekali v drugem delu leta 2021. Gre za Salezijansko šolo komunikacije, ki ga dikasterij za družbeno obveščanje pripravlja v vsaki salezijanski pokrajini. Seznanili smo se s skupnim delom programa za vse udeležence:
- svetopisemska dimenzija komunikacije – branje sporočila v luči Emavsa (vrhovni svetovalec Gildásio Mendes);
- sinodalna dimenzija komunikacije (Harris Pakkam, član dikasterija);
- salezijanska dimenzija komunikacije (Ricardo Campoli, član drikasterija);
- Institucionalna dimenzija komunikacije (dr. Fabrizio Vignati, laiki sodelavec piemontske inšpektorije);
- dimenzija komunikacije in mladinska pastorala (Miguel Angel García, vrhovni svetovalec za mladinsko pastoralo).
Mariusz Jawny, ki je prevzel vodenje srečanja, pa nas je spodbudil, da smo dodali nekatere teme, ki so pomembnejše za našo pokrajino:
iskanje resnice v medijih (boj proti lažnim novicam); težave in izzivi internetne varnosti; komunikacija v kriznih dogodkih; marketing in reklamiranje v salezijanskem stilu; povezanost in učinkovitost pastoralnega dela za mlade v sekulariziranem svetu.
Delegati in vabljeni sodelavci se bodo Salezijanske šole komunikacije udeleževali vsak mesec po dve uri.
M. Suhoveršnik