Salezijanec Maciej Makula, član Sektorja za družbeno komuniciranje, je pripravil serijo prispevkov z namenom poglobitve v komunikacijo v salezijanski družini in v bralcih vzbuditi večjo občutljivost za komunikacijo in medije. V prvem prispevku jasno in izčrpno pojasnjuje razliko med dvema vrstama komuniciranja, ki sta temeljnega pomena za verodostojnost ustanove.
»Zunanja komunikacija pomeni posredovanje informacij zunaj organizacije, širokemu občinstvu. V tem primeru si subjekt prizadeva zgraditi pozitivno podobo in o svojih dejavnostih zanesljivo obveščati tiste, ki niso neposredno vključeni v organizacijo,« pravi Makula. »Notranja komunikacija pa pomeni prenos sporočil znotraj organizacije tistim, ki so njeni člani. Takšna sporočila pomagajo ljudem razumeti poslanstvo in vizijo ter se usmeriti v konkretne dejavnosti in načrte organizacije«, še dodaja.
Načela tako imenovanega korporativnega komuniciranja nato analizira s salezijanskega vidika. Avtor se ustavi pri tem, kako naj bi salezijanska družina komunicirala tako navzven, pri čemer bi morala zagotavljati »dobre informacije o modrih vzgojnih dejavnostih, misijonskih prizadevanjih ali usmeritvah za poglobljeno duhovno življenje«; in navznoter, pri čemer opozarja, da je »notranja komunikacija v ustanovah salezijanske družine enako pomembna kot zunanja. Sestavljena je iz načrtovanih dejavnosti in predpostavlja posebne komunikacijske cilje.«
Prispevke objavlja salezijanska agencija InfoANS, v slovenskem prevodu Andreja Baligača pa so na voljo na spletni strani Založbe Salve.